Reklamacje i zwroty

REKLAMACJE

Szanowny Kliencie,

dbamy o Twoje prawa, w tym także o prawo do złożenia reklamacji. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące naszej odpowiedzialności z tytułu wady sprzedanego przez nas produktu oraz Twoich uprawnień związanych z reklamacją na podstawie ustawowej – z tytułu rękojmi.

Ważne! Pamiętaj, że jeżeli na dany produkt została udzielona także gwarancja, to również na jej podstawie możesz złożyć reklamację – w tym wypadku jednak adresatem będzie gwarant wskazany w gwarancji. Gwarancja określa również każdorazowo zakres Twoich uprawnień. Pamiętaj, że wykonanie uprawnień z gwarancji nie wpływa na naszą odpowiedzialność z tytułu rękojmi oraz, że gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza Twoich uprawnień wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej

Podstawa i zakres naszej odpowiedzialności za wady produktu z tytułu rękojmi jest określona powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami Kodeksu Cywilnego.

Mamy obowiązek dostarczyć produkt bez wad. Odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna produktu zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia jego wydania kupującemu. Ważne! Jesteśmy odpowiedzialni z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili.

Reklamację możesz złożyć na przykład:

  • pisemnie na adres: Style4Fun, ul. Karolino 71J, 05-140 Serock

  • w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@style4fun.pl

Podaj w opisie reklamacji: (1) informacje i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądanie sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży; oraz (3) swoje dane kontaktowe – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie Twojej reklamacji. Pamiętaj, że wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

Składając reklamację mogę Państwo skorzystać z naszego przykładowego formularza reklamacyjnego, jednak nie jest to obowiązkowe.

 

Pobierz Formularz reklamacyjny »

 

 

ZWROTY

Będąc konsumentem mają Państwo prawo odstąpić od umowy zawartej w Sklepie Internetowym w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, należy poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną). Oświadczenie mogą Państwo przesłać na przykład:

 

  • pisemnie na adres: STYLE4FUN Izabela Żyłka, 05-140 Serock, Karolino 71J

  • w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@style4fun.pl

 

Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy:

 

Pobierz Formularz zwrotu »

 

  • Zakupiony produkt należy odesłać w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu razem z jego zawartością.

  • Należy dołączyć dowód zakupy, który dostarczany jest wraz z towarem do klienta.

  • Nie przyjmujemy paczek pobraniowych oraz takich gdzie nadawca przerzuca koszt dostawy na odbiorcę.  Wszelkie kwestie finansowe dotyczące zwrotów i reklamacji realizujemy przelewem na polskie konto bankowe podane w formularzu. Nie zwracamy pieniędzy innymi formami jak np. PAYU, PAYPAL czy przekaz pocztowy.

  • W przeciągu 7 dni od otrzymania przesyłki sprawdzimy czy odesłana rzecz nie nosi śladów użytkowania (poza koniecznymi do dokonania przymiarki) i poinformujemy o rozpatrzeniu zwrotu przesyłając wiadomość na podany przez Państwa e-mail

  • W przeciągu 14 dni od daty przyjęcia zwrotu dokonamy zwrotu pieniędzy na podany przez Państwa numer konta.

 

W przypadku kiedy Państwa zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), poinformujemy Państwa o tym fakcie wysyłając wiadomość na podany adres email. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany przez Państwa adres zwrotny  odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki. 

Różnice wymiarów ubrań do 1 cm a wynikające z procesu produkcyjnego oraz wzory tkanin z mogą sie nieco różnic od tabeli podanych na stronie oraz zdjęć przedstawionych produktów prosimy wiec po odpakowaniu przejrzeć oraz przymierzyć i jeśli te różnice są dla osoby kupującej istotne proszę o zwrot towaru przed ich używaniem ponieważ nie są to wady które podlegają reklamacji tzn nie wystąpiły po użyciu towaru.

 

 

 

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl