Pytania i odpowiedzi

1. Czy mogę dokonać zwrotu?

Tak, zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.), w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością również fakturą.

 

2. Jakie są formy dostawy?

Kurier, Poczta Polska, Inpost, RUCH zobacz więcej

 

3. Jak dobrać odpowiedni rozmiar?

Aby dobrać odpowiedni rozmiar skorzystaj z naszej tabeli rozmiarów, która znajduje się przy opisie każdego produktu. W przypadku braku pewności, prosimy o kontakt mailem:biuro@style4fun.pl lub telefonicznie 604456409

 

4. Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Termin realizacji zamówienia wynosi od 1 do 10 dni z uwagi na to, że większość naszych modeli szyta jest po dokonaniu zakupu. Do terminu realizacji należy doliczyć czas dostawy.

 

5. Czy można towar odebrać osobiście?

W chwili obecnej nie posiadamy możliwości osobistego odbioru towaru.

 

6. Jaki jest numer konta?

Płatności można dokonać na numer konta Style4Fun 48 1140 2004 0000 3102 7882 1682

 

7. Czy można zapłacić przy odbiorze?

Istnieje możliwość zapłaty przy odbiorze. W tym celu należy wybrać opcje „za pobraniem” w momencie dokonywania wybory formy płatności przy zamówieniu.

 

8. Czy istnieje możliwość korekty złożonego zamówienia?

W celu skorygowania złożonego zamówienia prosimy o kontakt email: biuro@style4fin.pl . Prosimy o podanie numeru zamówienia, które ma zostać skorygowane.

 

9. Czy muszę się rejestrować, aby dokonać zakupu?

Nie ma obowiązku rejestracji przy dokonaniu zakupów. Rejestracja pozwala jednak na śledzenie statusu zamówienia oraz dodawania wybranych produktów do przechowalni. Dokonując kolejnych zamówień nie będzie również konieczności ponownego wprowadzenia danych do przesyłki.

 

10. Co to jest przechowalnia?

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy. Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

 

11. Jak prać ubrania by jak najdłużej zachowały kolor i właściwy fason?

Sposób postępowania z produktem znajduje się w opisie.

 

12. Czy jest możliwe przeróbek krawieckich lub szycie ubrań na wymiar?

Możliwość przeróbek rozpatrujemy indywidualnie. Prosimy o kontakt na email: biuro@style4fun.pl. Należy się liczyć z dodatkowymi kosztami.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl